زوده بزار بعدتشکیل قلب برو
خیلیا داخل گهواره از تجربیاتشون گفتن که رفتن بهداشت و مدام زنگ میزنن و استرس میدن البته شاید بهداشت هر شهری متفاوت باشه ولی من نرفتم فقط میرم دکتر خودم
فوقش بهداشت چیکار میخواد بکنه؟ وزن کنه؟ خودم وزنه دارم فشار هم که خودم دستگاه دارم
خودمم که رشتم و کارم تو درمونگاه هست
کار خاصی اگه میکنن بریم ثبت نام کنیم
اگه هم واسه واکسن بچه هست که ماه های اخر ان شالله
هروقت رفتی تشکیل قلب و ازمایشا اولیه. بعد میری بهداشت پرونده تشکیل میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.