۲ پاسخ

صدرا داره و بهتون بگم دردش هیچ فرقی با طبیعی نمیکنه اگه قرار ه بیمارستان خصوصی بری سزارین کن

زایمان در آب؟!!!!!
اونجا کسی رو ادم حساب نمیکنن. زایمان در اب مال بیمارستانهای خصوصیه عزیزم.
من اونجا زایمان کردم

سوال های مرتبط