بیمارستان میلاد کی زایمان طبیعی‌کرده

۶ پاسخ

خیلی خیلی راضیم از اینکه میلاد زایمان کردم از همه نظر عالی

من میلاد زایمان کردم پارسال واقعا عالی بودن از هر نظر فقط غذا همراه نمی‌دونم باید از کجا میگرفتم امسال هم میرم اونجا اگه نامه سزارین داشته باشی بهترینن تو کارشون

عزیزم من طبیعی زایمان کردم میلاد

ای بابا خواهر تو هم بیمارستان پیدا نمیکنی شده کابوس هر روزمون☹️🥲

نرو اونجا دوستانه میگم

خواهرم ۱۲ سال پیش طبیعی زایمان کرد و اصلا راضی نبود برای رسیدگی حین دردش کلی اتاق و همه چیزش تمیز بود

زن داداشم هم ۶ سال پیش موقع کرونا سزارین کرد ،راضی بود

سوال های مرتبط

مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد