انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
من اونجا زایمان کردم. تمیز بود و راضی بودم .
دختر خاله های من همشون میلاد زایمان کردن رسیدگی معمولی دارن ولی خوب پولی میگیرن بخاطر فضای شیک بیمارستان و منوی غذا
ممنون عزیزم انشالله به سلامتی کوچلوت بغل بگیری 😍❤️
عزیزم شما قراره بیمارستان میلاد زایمان کنین؟
هزینه هاش و اینکا رسیدگیشون چطوریه خبر دارین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.