۵ پاسخ

انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

من اونجا زایمان کردم. تمیز بود و راضی بودم .

دختر خاله های من همشون میلاد زایمان کردن رسیدگی معمولی دارن ولی خوب پولی میگیرن بخاطر فضای شیک بیمارستان و منوی غذا

ممنون عزیزم انشالله به سلامتی کوچلوت بغل بگیری 😍❤️

عزیزم شما قراره بیمارستان میلاد زایمان کنین‌؟
هزینه هاش و اینکا رسیدگیشون چطوریه خبر دارین ؟‌

سوال های مرتبط

مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی