۹ پاسخ

من دو هفته پیش داشتم خوب شد دوباره الان دارم به دکتر گفتم گفت وقتی بچه رشد می‌کنه جاشو تو لگن باز می‌کنه استخون های ران و عصب ها کشیده میشه و طبیعی هست اگر درد از زیر دلت می‌کشه تو پاهات درد زایمان هست

منم هستم دکتر میگه طبیعیه و قرص مگنیفورت داده بود بهم میخورم حس‌میکنم یکم بهتره

عزیزم هر درد و مرضی بگیریم بخاطر همین بارداریع همشم طبیعیه چیز خاصی نیست
فقط نمیریم خداروشکر باید کرد.

از ۲۰ هفته دارم

من اینجوری ام وقتی دراز کشیدم می‌خوام بلند بشم اشکم در میاد آنقدر درد می‌کنه

وای منم از ۲۰ هفته درد دارم یعنی اونقدر شدید که شب ها همش ناله میکنم موقع چرخیدن یا بلند شدن‌

بچه داره میادتوی لگن برای همین رحم ولگن جابازمیکنن منم دارم این درد رو😭

منکه از 13هفتگی دارم الانم دیگه به اوجش رسیده آهراش نمیدونم دیگه چقدر بتونم طاقت بیارم

من دو هفته است دارم

سوال های مرتبط

مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی