۵ پاسخ

میگن شیر بو میگیره منم دلم خیلی میخواد همراه غذا

من تا دلت بخواد خوردم خدارو شکر مشکلی پیش نیومده

میگن سیر و پیاز خام نفخ داره
ولی بستگی داره ب بچت شاید مشکلی براش ایجاد نشه ی بار بخور ببین چطوری میشه

من میخورم اما خیلی کم چون یکی دوبار خوردم پسرم شدیدا رفلاکس گرفت

نه چه ربطی داره من میخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداجون مامان هدیه خداجون ۱ سالگی
مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان هدیه خداجون مامان هدیه خداجون ۱ سالگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی