مامانای هم هفته من شما نینی رو حس میکنید؟جفتتون چیه؟

۱۰ پاسخ

من حس نمیکنم،فقط یه حالتیه تو رحمم مثل همون کیسه آب انگار

من اگه حسم کرده باشم اصلا متوجه نمیشم که بچه اس یا نفخه یا درده 😐😐😐😐😐

من قدامیم

حس نمیکنم قدامی

قدامیه

مث نبض یبار حس کردم خلفی جفتم

نه حس نمی کنم

من ک قدامیم هنوز حس نکردم

خیلی کم. دو سه باره خلفی

من بعضی وقتا سفت میشه قشنگ حس مبکنم

سوال های مرتبط