واکسن انفلانزا هلندی خوبه یا فرانسوی؟

۷ پاسخ

جفتش خوبه هلندی بهتر

عزیزم‌تو بارداری با احتیاط بزن وبا پزشکت مشورت کن

کاش نزنید ای واکسنا رو خصوصا که خارجین و معلوم نیست ترکیباتشون چیه
دوران بارداری خیلی مهمه کوچکترین عارضه ای روی بچه اثر سوء میذاره

واقعا هلندی...برای بارداری این عالیه .اکثر دکترا هم هلندی میگن بزنین.منم هلندی زدم

هلندی شنیدم‌بهتر

من دکتر نوشت نمیخوام بزنم نزنم چیزی میشه؟؟؟

میگم یه سوال بهداشت محله بهتون داد یا خودتون خریدید ینفر تو گهواره می‌گفت بهداشت بهم رایگان داد

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم مامان پناه خانم ۳ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی