بچها ببخشید واکسن فرانسوی خوبه بزنم

۳ پاسخ

من زدم میگن برای زن حامله فرانسوی بهتره چون الان هلندی نیست بهترین گزینه همینه

هلندی بزن گلم منم هلندی زدم هیچ علامتی هم نداشت

هلندی میگن بهتره از همه

سوال های مرتبط