۷ پاسخ

همه نوزادا اینجورین،خودش خوب میشه نگران نباش عزیزم

همه نوزاد ها دارن می‌ره خودش

میلیا بهش میگن که کم کم از بین میره

جوجه منم داره نگران نباش عزیز

بچه منم داشت به مرور رفت اصلا نفهمیدم کی رفتن خخخخ

خودش میره

بچه منم داشت بعدا خوب شد

سوال های مرتبط

مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی