۵ پاسخ

من چند ماه روز تخمکذاری سونو دادم 9بود ولی دکترم می‌گفت زیاده،میگفت باید روی7یا8باشه

روز ۱۳,سیکل۱۱بودم

من۷بود عزیزم

اندومتر منظورتع ؟ مال من ۱۲ بود

روز ۹ سیکل ۶ و نیم بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته ششم بارداری