استرادیول رو نیمه اول سیکل میدن تا مثلا زمان تخمکگذاری که ضخامت بالا بره،بعد قطع میشه و دوفامد شروع میشه که ضخامت حفظ بشه،معمولا اینطور شنیدم
منو دکتر از روز 10 سیکل گفت بخور منم خوردم تا موقعی ک فهمیدم باردارم دکترم گفت دیگ نخور
من از روز اول پریودی دکتر بهم داد با آ اس آ
من ۴پریود میخورم
من از پریودی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.