۵ پاسخ

استرادیول رو نیمه اول سیکل میدن تا مثلا زمان تخمکگذاری که ضخامت بالا بره،بعد قطع میشه و دوفامد شروع میشه که ضخامت حفظ بشه،معمولا اینطور شنیدم

منو دکتر از روز 10 سیکل گفت بخور منم خوردم تا موقعی ک فهمیدم باردارم دکترم گفت دیگ نخور

من از روز اول پریودی دکتر بهم داد با آ اس آ

من ۴پریود میخورم

من از پریودی میخورم

سوال های مرتبط

مامان تیام🥰 مامان تیام🥰 قصد بارداری