شما هم استرادیول میخورین معده تون درد میکنه؟

۴ پاسخ

بعد غذا بخور تهوع و معده درد نمیده اصلا

منم کلا سوزش معده دارم همش نگو از اونه 😂

حالم بهم میخوره ازش

سلام نه
روزی چنتا میخوری با چ دوزی

سوال های مرتبط