تو یک لیوان آب جوش دارچین و زنجبیل هرکدوم تقریبا اندازه دوتا نخود، می ریختم با نبات. سرش هم می پوشوندم. وقتی هنوز گرم بود می خوردم خیلی خوب بود. قرص هم استامینوفن ساده یا نصف کدئین اگه خیلی حالم بد بود.
مرسی از همه
دمنوش بهارنارنج و به لیمو به یک اندازه دم کن نوش جان
من مفنامیک اسید میخوردم
کپسول رازیانه دم نوش زنجبیل حتما پفنامیک اسیدیاقرص آهن استفاده کن گل کم خون نشی
دمنوش زنجبیل دارچین با نبات و کاچی
دمنوش شوید
با دمنوش پونه
اینا خیلی خوبن
دوفامد برا بارداری هم خوبه برا پریودی هم خوبه تو بارداری ادردهایی که مثل پریودی از بین میبره تو پریودیم همینطور عالیه
من فقط دمنوش بابونه،کیسه آب گرم
شیاف هم دیکلوفناک
کلا پریود هم نباشم دمنوش بابونه میخورم
واین اسم قرص نگین نمیخوام دیگه بخورم تو اقدامم لطفا اسم دمنوش یا شیاف بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.