۱۱ پاسخ

مفنامیک اسید عالیه
یا شیاف دیکلوفناک

قرص دیکلوفناک سدیم میخورم

کجات درد میگیره
من قبل پریودی پهلوها م ک تخمدانه

نوافن

فقططط نوافن یا متافن هیییچ چیز دیگه جواب نمیده واسم🫠

دیکلوفناک

من اصلا درد ندارم

نوافن بیشتر کیسه ابگرم میزارم قشنگ راحت میشم

ژولوفن خوبع

شیاف بزار

نوافن بخور
یا شیاف مسکن

سوال های مرتبط

مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری