خانما شما مکمل برای باروری چی میخورین؟

۴ پاسخ

آره عزیزم شوهرم مستعد واریکوسل بود وعفونت داشت بهشون دارو داد

خودم عزیزم دارو زیاد خوردم ولی تاثیر نداشت تا اینکه ازیه خانمی که قبلاً خودم خواهرم ازش دارو گرفته بودیم گرفتم سریه ماه باردارشدم اگه دوست داشتی بگو شماره اش رو میدم بهتون تماس بگیرید هرمشکلی که دارین رو بگید انشاالله که شما هم بارداربشین

سلام عزیزم خوبی

اوزیل پلاس
پودراینوفولیک
امگا۳
متفورمین

سوال های مرتبط

مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری