۵ پاسخ

من ۱۲ ساعت گذاشتم پخت حسابی عصاره ش درومد

من که یه شب تا صبح میزارم

اگر قلم گاو باشه بیشتر بذار تا اخر شب

قلم چی هست؟؟

اگه مایع داخل استخونا پخته و خارج میشه کافیه

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی