نقاشی جدیدم
چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

به به موفق باشی

بسیار زیبا... میگم به نظرت یه کم نور گونه و چونه و پیشونی بیشتر باشه بهتر نیست. مخصوصا گونه راست.

عاااااللیه

خیلی قشنگ آفرین خانم هنرمند🌺

عالی عزیزم

محشره عزیزم

اینم حرفه میپرسی
عالیه عالیییییی🤩❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۴ سالگی
مونا اسماعیل زاده مونا اسماعیل زاده ۴ سالگی
مامان سه دسته گل مامان سه دسته گل ۵ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی