۴ پاسخ

من ۱۴هفته رفتم برا جنسیت

برای من گفت بالای ۷۰ درصد
و همچنان گفت خرید و اعلام نکن
اما آنومالی هم همون جنسیت بود
برای اینکه براشون بد نشه سیاستشونه خیلی جاها

صدرصد میگن حتی تو سونو مینویسن

قطعیه ولی دیگه چ کاریه دوهفته دیرتربرو همون آنومالی

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته چهلم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد