۹ پاسخ

عرق نعنا میخورم غذا کم میخورم غذا ساده میخورم یکم راه میرم زودتر هضم بشه بره پایین

پنتوپرازول میخورم میخابم

این آدامس

تصویر

الان یادم افتاد ببین از سوپری ها آدامس وَن بگیر همون سقزه

دکترم بهم قرص پنتوپرازول داده ناشتا میخورم

دائم سقز میجوم😫

والا من رانیتدین میخورم خیلی خوبه

عزیزم عرق نعنا بخور

تحمل و نخوابیدن
ی هفتس شبا ترش میکنم😭هرچی خوردم میاد توحلقم

سوال های مرتبط

مامان دخمل نازم🎀🩷 مامان دخمل نازم🎀🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری