مامانا سونوم چجوره تو۲۹هفته

تصویر
۸ پاسخ

عالیه
نی نیتم چرخیده و سرش پایینه😍

طول سرویکستون خیلی خوبه تو این هفته واسه من تو آنومالی ۳۴ بود الانم خدا میدونه چنده

زده همش نرمال ک

عزیزم این سونو چی بوده؟مگه تواین هفته هم باید سونو بدیم؟

خوبه😍

نرمالع

عالی هستش

عاااالیه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا ۲ ماهگی
مامان اسراء مامان اسراء ۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی
مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری