۶ پاسخ

سلام دوستان کسی میدونه برا زیاد بودن اب دوز جنین باید چیکار کنم؟ چی بخورم؟

منم ۲۷ هفته ۱ کیلو و ۹ گرم بود

وزنش خوبه
فک میکنم اب دورش کمه
دکتر نگفت مایع امنیوتیک کمه ؟
واسه من تو ۳۰ هفته ۱۸ بود واسه تورو زده ۱۰

اجیل بخور علی الخصوص بادام و گردو خیلی کمک میکنه ب وزن گیری جنین سوپ جو حلیمم تخم مرغ ابپز همینطور تو برنامه غذاییت باشه فوق العادس

منم دقیقا ۲۷ هفته و ۶ روز ۱۰۵۰ بود

به ۲۷ هفته وزنش نرماله

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مبین مامان مبین ۷ ماهگی
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا🎀🌈 مامان نیلا🎀🌈 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی