سلام دوستان کسی میدونه برا زیاد بودن اب دوز جنین باید چیکار کنم؟ چی بخورم؟
منم ۲۷ هفته ۱ کیلو و ۹ گرم بود
وزنش خوبه
فک میکنم اب دورش کمه
دکتر نگفت مایع امنیوتیک کمه ؟
واسه من تو ۳۰ هفته ۱۸ بود واسه تورو زده ۱۰
اجیل بخور علی الخصوص بادام و گردو خیلی کمک میکنه ب وزن گیری جنین سوپ جو حلیمم تخم مرغ ابپز همینطور تو برنامه غذاییت باشه فوق العادس
منم دقیقا ۲۷ هفته و ۶ روز ۱۰۵۰ بود
به ۲۷ هفته وزنش نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.