خانما میشه بگین سونوم چطوره ؟
وزنش کمه نه 🥺🥺
نگرانم ب

تصویر
۱۳ پاسخ

وزن نی نیت مثل نی نی منه، منم ۳۱هفته ۵ روز ۱۶۰۰ بود، وزنش یکم کمه ولی سونو و خونرسانی و جفت اوکی بود
نگران نباش

مال منم ۳٠ هفته و ۵ روز ۱۵۹۵ هستش نمیدونم خطرناکه یا ن

۳۱ هفته و چند روزی عزیزم

یکم وزنش پایین

منم همینطور بود .عالیه وزنش مهم ماه اخره

خود گهواره و‌گوگل‌و همه میگن ۳۰ هفته ۱۳۰۰ نرمال

من ۳۰ هفته و ۵ روز بودم
وزنش ۱۵۲۱ بود دکترم گفت عالیه

آره یخورده کمه باید پودر لیدی میل یا حلیم و حبوبات و آبگوشت و تخم مرغ آبپز بخوری

نرماله من ۳۱ هفته کامل ۱۳۰۰ بود البته ۱۲۸۰ گف باید ۱۵۸۰ میبود نرمالش

نه اگه هفته ای ۲۰۰گرم‌اضافه کنه ۳۵هفته میشی ۲/۵۰۰خوبه‌نگران‌نباش عزیزم

یکم وزنش پایین اما خوبه همه چیزت

سونو خوبه
ولی توی ماه ۹بچه وزن میگیره
من ۳۲هفته بچم ۱۶۰۰بود
موقع زایمان۳۲۰۰

مال منم 31هفته شیش روز 1650بود دکتر گفت خوبه ولی بنظر خودم کمه 🥲

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیلا🎀🌈 مامان نیلا🎀🌈 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان زهرا و محمد🩷💙 مامان زهرا و محمد🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی