۵ پاسخ

لیدی میل بخور روزی سه بار
ماست یونانی بخر عالیه
امگا 3بخور هر روز بکی

دختر منم همین حدود بود
نرماله وزنش

حالا ت خوبه 35هفته ای اینقده من 37هفتم دوکیلو پونصده فردا نامه بستری دارم

وزن بچه منم کمه فردا بهم ختم بارداری دادن رشدش متوقف شده بند ناف دورگردنشه تو پودر لیدی میل بخور خوشمزش بریز تو شیر هر طعمیش دوس داشتی بچت وزن میگیره

فک کنم خوب باشه وزنش گلم ولی اجیل خام بخور /موز/حلیم اینا وزن میده بهش

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان قندی😍 مامان مامان قندی😍 ۷ ماهگی
مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی