سلام مامانا سونوم نرماله؟

تصویر
۴ پاسخ

حجم مایع کم نیس?

لطفا جواب بده هرکی میدونه منم امروز رفتم سونو آب دور بچه ۲۱ ونیم بود زیاده ؟دکتر چی میگه یعنی

همچی خوبه فقط حجم مایع آمنیون چهار هست؟کم نیست؟

عااالی عزیزم
سونو وزن قبلیتو چند هفته رفتی بودی؟
من ۳۰ هفته و ۱ روز رفته بودم دکترم گف دیگ نمیخواد بری

سوال های مرتبط

مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی
مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی
مامان نفس کوچولو💓🥹 مامان نفس کوچولو💓🥹 ۱۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۳ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی