خانما وزن بچم تو۲۹هفته و۲ر‌ز رفتم ۱۱۴۵بود کمه بنظرتون؟؟؟

۵ پاسخ

من 28 هفته 1170 بود

من ۳۰ هفته رفتم ۱۴۵۰ بود بازم گفتن کمه

فقط وزنش این بود دور شکمش بقیش خوب بود
اگه فقط وزنش باشه با غذا خوردن درست میره بالا وزنش غصه نخور

والا من ۲۸ هفته و ۱ روز رفتم
وزنش ۱۱۰۰ بود گفت خیلی وزنش پاینه😒😒😒😒😒😒

من ۲۹ هفته و دو روز ۱۲۸۰ بود همه دلم رو خالی کردن 😢😢

سوال های مرتبط