مامانا درد پریودی دارم چرا؟؟؟؟

۵ پاسخ

درد منظم بشه درد زایمانه مثلا هر ۲۰ دقیقه که بعدش میرسه به هر ۴ یا ۵ دقیقه که اونموقع باید بری دکتر

منم دارم ازامروز.۳۸ودوروزم
ادامه داره انگار دکترم گفت زیادشد برو بیمارستان.نوبتمم پنجشنبه زده بود
بهترشدی یاادامه داره؟

اگر قابل تحمله طبیعیه فکر کنم

طبیعیه انقباضاته

درد زایمان

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی