۴ پاسخ

اره چند روزه این طور شدم.
نشستن و غذا خوردن ...خیلی سخت شده

کلا تو معدمه

وای بشدت اذیت میکنه

حتما بریجه نی نی 😍

سوال های مرتبط

مامان بنی مامان بنی هفته سی‌وچهارم بارداری