کیا از این مدل سرلاک های داروخونه ای میدن ؟؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

من میدم دوسداره

من سرلاک گندم سیب میدم

واسه مسافرت گرفتم ٣ یا٤ بار دادم بهش بقیه شو ریختم دور😐

من حریره بادام و گندم خرما شو دادم خوب خورده این طعمی رو ندادم هنوز

من سویق میدم به جای سرلاک داروخونه‌ای

من میدم واسه تنوع ولی فک نکنم وزنگیر باشه

من قبلا میدادم ولی الان نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان Mom.nini مامان Mom.nini ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نمک🧂🥰 مامان نمک🧂🥰 ۱ سالگی