۶ پاسخ

نه وسایل خودت و بچه دست همراهه چیو میخوان بدزدن؟

هیچکدوم 😐😐😐😐چرا منفی فکر میکنی😂😂😂😂

دوستم بستری بود برده بودنش سونو گرافی طبقه پایین. اومده بود اتاق گوشیش رو دزدیده بودن🥲 هر مدل ادمی بستریه توو بخش به نظرم اصلا بعید نیس دزدی بشه

همه وسایلات پیش خودتن همراه هم ک داری
تاحالا نشنیدم یا برا کسی پیش نیومده ک تو بیمارستان دزدی کنن

ساک تحویل بیمارستان نمیدی ک عزیزم میمونه پیش همراه یا همسرت

نه والا ندیذم نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم هفته سی‌وچهارم بارداری