سلام
نامه سزارین از چند هفته میدن؟

۸ پاسخ

منم دیروز گرفتم

من سی و شیش هفته رفتم بهم نداد. گفت سی و هشت بیا ینی نوزده ام که میشه سی هشت هفته ام برم نامه بده بم دیگه نمیدونم اون روز سزارین میکنن یا نه؟؟

من ۳۴ هفته گرفتم

براي من ٣٠ هفته داد

من38,

من ۳۶ هفته و ۲ روز بودم بهم داد

۳۷

من ۳۵ گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۶ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر👼🏻🫀 مامان رادمهر👼🏻🫀 ۲ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی