خانما تب ۳۷/۲طبیعیه تو سن پسرم؟

۵ پاسخ

بچه تو این سن چرا تب میکنه

37و نیم به بالا تب حساب میشه

۳۸به بالا خطرناکه

از همینایی ت خونه داریم

با چه تب سنجی گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۳ ماهگی