آمپول آنوکسا با بیمه چند درمیاد؟

۴ پاسخ

والا من ۱۵تارو کلا میشد سه میلیون صد که دومیلیونچهارصد شد.

من ماهانه با بیمه تامین اجتماعی میگیرم ۳۰تا ۱۵۰۰ میشه عزیزم بستگی ب شرکتش هم داره قیمت

ببین ازادش دونه ای ۱۲۰ عه
من با بیمه ۳۰ تاش شد ۹۶۰ تومن

با بیمه سلامت که من نشان نازایی زدم ۱۲تومن میفته آزاد ۱۲۰تومنه

سوال های مرتبط

مامان مانیار 😍✨ مامان مانیار 😍✨ هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مادر مادر قصد بارداری