من ۳۰ تا آمپول و ۴ بسته شیاف و کلی ویتامین و سرم و آمپول اینا گرفتم شده ۲۴۰۰ چجوری حساب کرده باهات
شیاف در ماه کلا 20 تا با بیمس
من 60 تا میگیرم میشه 4500 ازادش
من امپولارو بدون بیمه ۳۰ تاش ۵ تومن شد
من آنوکسا گرفتم ۱۲۰۰
شیاف هم گرون فکر کنم نزدیک دو شده
لووتیروکسین ۱۶۰
ب کمپلکس قیمت ندارم ولی گرونه
اسیدفولیک بسته ای ۲۸۰
ازش فاکتور میگرفتی
من شیاف ۳۰عدد گرفتم ۷۰۰خوردی
گرونه خواهر از بعد عید گرون تر هم شده
عزیزم دعا کن باز آمپول ها با بیمه حساب شده
آزاد دونه ای ۲۱۰ هزار تومنه
شیافت من ۱۵ تایی آزاد میگیرم بسته ۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.