۳ پاسخ

من میزازم همون ماهی ۳۰ تا میگیرم

سابقه سقط دارین؟برای چی این آمپول. مصرف میکنید

باید بری اداره بیمه کاغذ میدن ببری دکتر زنان برات پر کنن و امضا و مهر بزنن بعدش بری اداره بیمه کاغذ بدی بهشون با سنو بارداری که تائید بشه بعدش کارت درست میشه میتونی بری داروخانه و بگیری
منم دچار همین مشکل شدم هفته پیش رفتم درست کردم

سوال های مرتبط