بنظرتون دختریا شبیه همن یا ن

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام شبیه هستن مخصوصا لب و دهنشون ولی چشم ابروشون حالتش فرق داره بکوب لایک و....😅😍

بنام خدا بلهههه

آره خودا ناز نازی.

سلام عزیزم روبیکا داری اگر داری من گروه برای مامانا دارم میتونی هر سوالی داشتی بپرسی 🫵 قبل آمدند ویس بدید تا بفهم خوانومی آقا ریم 🚫
اینم آیدی روبیکا اگر خواستی لینگ برات ارسال بشه پیام بدید
@Sssiiiieeeeennnnnoooo

آره گلم شبیه همن
النا بیشتر شکل خودته نیکا شکل همسرت

خیلیی

ماشالله هزار ماشالله چقدر خوشگلن

بزرگه چقد خودته

دورشون بگردم خداحفظشون کنه ❤️

آره عزیزم خدا حفظشون کنه

اره شبیه ان

آره.خداحفظشون کنه

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۰ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی