سلام ۲۹هفته خوبه ک برم برای وزن بچه

۱۲ پاسخ

آره من رفتم

من ۲۹ هفته و ۲ روز رفتم
زودتر بری بهتره چون اگه وزنش کم باشه زود درمان میکنی

۳۲برو

من امروز میرم

خب از دکترت سوال کن

آره من ۲۹ رفتم

من ۳۰ هفته بشم میرم

البته بستگی داره ک دکترت چی میگه و کی برات مینویسه ک بری

۲۹ هفته بود ک رفتم

من 32بودم

سلام
من ک همون موقع بود ک رفتم

نه زوده زیر 30 نرو

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آردا مامان آردا ۶ ماهگی