سلام مامانی قشنگ
ببخشید وزن ۱۵۰۰واسه ۲۹هفته خوبه؟

۱۱ پاسخ

آره من ۲۸هفته ۱۲۰۰بود

عالیه

عالیه

خوبه حتما ژنتیکی درشت هستین چون وزنش بیشتر از هفتشه

‌منم بااینکه لاغرم۱۵۰۰بودم بچم تو۲۹هفته

چ خوب و تپل تو هفته ۳۰.۳۱این وزنه

اره منم ۳۰ هفته ۱۶۰۰ بود

وزن خودت چنده ؟
چی خوردی آنقدر زیاد شده

بله عزیزم خوبه

اره ماشاءالله 🥰

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان آردا مامان آردا ۶ ماهگی
مامان بردیا 🦋 مامان بردیا 🦋 ۱۰ ماهگی