بعدانومالی دیگه چندهفته میریم سونو

۷ پاسخ

من دلم تنگ شده گفتم دکتر بنویسه ۲۱ میخام برم باز خخ

سنو وزن هست ک اونم از ۲۸هفته تا ۳۲هفته هست دیگه هیچ سنوی نیست

واسه وزن ۳۰ هفته یا ۳۲

از هفته 28به بعد برای وزن جنین

اصلش ۳۰ تا ۳۴ هفته ای سونو رشده . ولی تا اون موقع خودت طاقت نمیاری چند بار دیگم میری یا شاید پزشک بخاد هر ۲۰ روز یک بار بری بستگی ب وضعیت خودتو بچه دارع

من که هنوز نرفتم. فقط به اکو قلب رفتم ۲۰ هفته

برا وزن از ۲۷ تا ۳۰

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری