بعداز انومالی دیگه چه سونو و ازمایش هایی هست؟ چندهفته ؟
🔺🔺🔺🔺🔺

تصویر
۲ پاسخ

سونوی رشد عزیزم فکر میکنم ۲۸ هفته باشه

سونو رشد،ازمایش گلوکز

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری