خانوما من سوزش دارم و درد مثانه چکار کنم

۳ پاسخ

بايد به دكتر بگى
يا ميتونى فردا صبح برى يه آزمايش ادرار آزاد خودت بدى هزينشم نهايت ٥٠ تومنه
احتمالا عفونت دارى

مایعات زیاد بخور احتمالا عفونت اداری داری و اگه امکانش رو داری برو دکترت برات آزمایش بنویسه

عفونت نداری ی وقت؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی