۴ پاسخ

من دیروز رفتم ۲۴هفته۶۸۰بود وزنش دکتر سونو گفتن که خوبه وزنش این هفته بیشتر واس چکاپ هست فکر نمیکنم خیلی مهم باشه

من ۲۳ هفته رفتم ۵۷۵ گرم بود

۲۵ هفته و پنج روز ۸۸۰ گرم بود

۲۴هفته ۵روز ۷۰۰ گرم.دکترم گف کمه باید۹۰۰بشه

سوال های مرتبط

مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی