۴ پاسخ

ربطی به رابطه نداره.باید یکهفته از موعد پریودت بگذره و عقب بندازی یکهفته

هنوز زوده خب باید ی چند روزی از پریودیت بگذره اگه نزدیک دوهفته گذشت و نیومد بی بی بزن

یک هفته باید از تایم پریودت گذشته باشه اونموقع نشون میده

۱۵ روز

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱۸ ماهگی