خانما واسه سزارین چند ساعت ناشتا باشم؟

۴ پاسخ

۸ساعت

فک کنم8ساعت،باز از بیمارستان یا دکترت بپرس

فکر کنم ۶ تا ۸ ساعت

حداقل۸ساعت

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی