سلام خانوما این لباسا دخترونس؟؟

تصویر
۲۲ پاسخ

بامزن اسپرتن

الان دیگه لباسا قاطی شدن

بنظرم پسرونست.

ن پسرونس

مامان گلیا ،این پیج تو ایتا لباساش خیلی خوبه 👌👌

تصویر

بابا خودت رو درگیر طرح و رنگ نکن از الان. تفاوت رنگی نزار، نه آبی مخصوص پسره نه صورتی مخصوص دختر، من تن پسرم هم صورتی میکردم، مگه پیرزن و پیرمردن. طرحش هم که ببعیه. بپوشون برای بچه. اینها همش ذهنیت ما بزرگترهاس

پسرونس

نه پسرونه

آبی و ببعی به نظرم پسر بیشتر میخوره

آره قشنگن

پسرانه اس

اگه از من بپرسی فرقی نداره ولی تفکر عموم آبی رو پسرونه میدونه

نه پسرونست

کلا حساس روی رنگ نباش
اسپرته

مگه پسرا صورتی نمیپوشن که دخمل ابی نمیپوشه خوبه تنش کن بره تو خونه کی میخواد چی بگه😂

قشنگه اسپرت

اسپرته

مگه الان فرقی میکنه منم سفید بره ای گرفتم بچم دخمله

ببعی داره خوشگله

پسرونس خانم گل

فقط چون ابیه به پسرونه میخوره

نه

سوال های مرتبط

مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حامی💙 مامان حامی💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وپنجم بارداری