خانما طول سرویکس چند نرمال و خوبه؟

۴ پاسخ

واسه من ۱۷ هفته و ۵ روز ۳۸ بود

من آنتی رفتم ۴۰بود انومالی ۳۴بود

میگن هر چی بیشتر بهتر ،من آنومالی ۴۱ بودم

سلام عزیزم بالای ۳۴
دکتر من گفت
ببین اگه مثل من واژینال اندازه بگیرن ۳۰ باشه
دکتر من بهم استراحت مطلق و شبی یدونه شیاف داد تا بره بالا گفت هنوز نمیتونی با خیال راحت مثل قبل باشی تا این درست بشه :)
پس اگه ۳۱ تا ۳۳ بودی احتیاط کن توالت فرنگی برو رابطه نداشته باش تا ۳۰ هفته حداقل

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان امیرعلے🥰💙 مامان امیرعلے🥰💙 ۳ ماهگی
مامان دونه ی برف مامان دونه ی برف ۴ ماهگی
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان کوچولو♥ مامان کوچولو♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌ودوم بارداری
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری