۴ پاسخ

بده عزیزم خیلیم مقویه من براخودمون قلمه گاو درست کردم برا دخترم آبشو جدا کردم بسته بندی کردم هروقت غذاش برنجی باشه میریزم رو برنجا

گوسفند که قلمی نداره کمه

چرا نریزی؟من میریزم

چرا بریز من میریزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی