۲ پاسخ

بر طبق تجربه ام وقتی شربت رو خورده سعی کن زیاد جابجا نشی مخصوصا با ماشین

بالا میاری

12 ساعت باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان ریسان مامان ریسان ۵ ماهگی