خانما الان موقع سه من برم سنو وزن ؟

۳ پاسخ

من هنوز نرفته ام دو هفته دیگه نوبت دکترمه

اره عزیزم ۳۰ تا ۳۲ هفته باید بری

اره الان بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی