۶ پاسخ

حتما گاز داشت خوردی معدت درد گرفته چیزی نیس خوب میشه

ن برای چی خطر داشته باشه منم صبح تاحالا دوتا سینرژی خوردم موقع ناهارم نوشابه

بچس

ن بابا شاید برای نوشابه معدت ریخته بهم

نه معدته احتمالا

ربطی به نوشابه نداره

سوال های مرتبط